Friday 29 April 2011

Proud of you


someone just told me about this song..
sebaek je denga..aku tros t'paut pada bait2 kata n alunan muzik lagu ini..





kate se2org tu..
 (yg kenlkn aku ngn lagu ni la.. )
lagu ni dy psg sbg pneman tidurnye.. 
(kire tlg ddoikn die la ni..klw x,die xley tido..huhu)

alang2 aku menulis arini..i like 2 share la..
aku sonok kwn ngn die (si sese0rang tu la.. )..wlwpon 
p'knln kami b'mle d'dunie cyber sahaja..
dan cume berhubung melauli jalur lebar tnpa smpdn ini..akan tetapi..dgn izin Allah
( kemain berbunge2 la ayat aku..uhuhu :P ) 
kami semakin akrab n da declair menjadi shbt baek..

dasyat x..??hehehehe... 
ni kali k'due aku dpt shbt yg baek dr dunie cyber..
atau perkenalan dgn owg yg bole d'buat kwn dr sosial
 network yg bnyk2 sgt skrg ni...
urmmmmmmm......
mate pon da letih..masok tido dlu lah..esok luse smbg cite la..

'0.o




2 comments:

Mr.Art said...

zzzzzz....

EiZaRaZiErYa said...

oit3....tdo..??
da..jgn view video 2 ag..
ahahahhahahahaa... :P