Tuesday, 26 August 2014

hari akhir


assalamualaikum.. memang kebetulan sangat.. KPF buat jamuan raya besar2an.. pada hari terakhir azie berkhidmat dengan trading.. memang ramai cakap dengan azie.. jamuan kali ini untuk azie.. ahahh.. well.. since ramai cakap macam tu..memang azie makan sakan lah kat sana.. ouhh.. sana means dewan perdana..


ohsem dishes.. prepared by D'saji.. yang paling orang hadap.. tadaaa..


kambing panggang.. phew..lama kot beratur nak amek sepiring kambing nie.. jenuh la mengembik2.. hak3..

mula2 terkejut ada orang amek gambar..pahtu sengih2 plak minta soh amek gambar..

bila dah waras sikit..baru lah tersedar yang orang ramai lagi masok nak makan takde tempat duduk.. perut pon macam dah takde ruang je nak bernafas..maka kami pon beransur keluar.. tapi sempat pulak tapau eskem..bhahaha..


lepas abeh eskem.. azie dan kak dee termenung..nak suruh siapa agaknya amek kan gambar kitorang..tadi kat dalam tak puas bergambar..





ok enuf... paneh..paneh.. naek2 je opis..laju je azie transfer gambar.. yela..esok2 dah tak sempat..azie last day kan hari ini.. tapi... kesian icibos.. dia bagi kamera dia pada kitorang..gambar dia ada 2 je k0t.. ~.~''
around 4 something..icibos nampak azie jalan dengan kak dee lalu dia tanya lah nak kemana..azie kata nak pergi babai2 orang sebelah..lucunya bos boleh pesan "okeyhh..pergi babai2..nanges2 dulu..nanti datang sini.." entah kenapa macam dengar cakap pulak..memang menanges2 juga lah azie babai2 dengan kawan sorang nie.. walaupun kitorang jarang hangout sama..tapi once we were..kami macam rapat gila..memang terasa juga lah perpisahan itu.uhukk.. selesai beremosi di unit sebelah..azie back to my position..take a last selfie on that position..hahahh..


tak lama kemudian..icibos panggil.. banyak juga lah mereka berpesan2.. bergenang sekejap air mata nie..tapi ditahan2..sebab segan...hahahh.. azie tak terlalu rushing nak balek..sebab rasa berat nak tinggal kan opis tu.. kak dee sempat hulur hadiah.. again..rasa alaa..tak sempat pon carikan hadiah apa2..

last pixcha with mis team.. siyesly gonna miss them..abaikan workspace yang bersepah2 tu..hahahh.. 


2 comments:

Fai CeritaCinta said...

part yg paling Fai tak suka bila kena berpisah dgn kawan2.. memang sedihhh... tapi nak buat macam mana, resam dunia. setiap pertemuan pasti ada perpisahan...

EiZaRaZiErYa said...

yups.. memang hari2 dok rasa rindu..tapi takkan hari2 nak spam mesej kan..hahahh..