Friday, 30 September 2011

buSy...buSy...


olla...hello haii..como esta... lame zie tak update blog...sumpah rindu...huhu.. apekan daye...2 minggu nie..zie agak busy... minggu lepas sibuk dengan assigment dan presentation yang berlambak..minggu nie pulak..zie dapat 3 mini project yang nak kene buat..naseb baek duedate die 3mingu lagi..and naseb baek jugak la nie project grouping..kalau tak..entah la..

tapi nie p0n masalah jugak nie..pasal zie tak taw nak buat yang mane satu..banyak sangat kerja nie.. minggu nie zie tak balek..tak nak balek p0n..so~ boleh la nak buat semua kerja2 nie kan..sikit2 lama2 jadi bukit.. tapi malangnya..cuma zie dan sorang lagi classmate zie saja yang tak balek..memang sunyi lah asrama nie nanti..harap2nya takde pape lah..huhu.. =.='' ok lah..zie nak siapkan assignment yang kene hantar dalam mase terdekat ni...nanti update lagi..

love <3 wink3>_< adios~


1 comment:

CikNyz said...

selamat membusykan diri..take care..pe2 pun jaga kesihatan...