Wednesday 18 May 2011

Em0 jAp!


sbnrnye...aku hrpkn entry kali ni utk share result aku..p m'mndgkn blum jgk bole tgok ag...aku nk share la skit smthg yg aku terjumpe ni...hurmm....bwu aku tahu..upenye..suara2 pelajar luar terutmanya..yg xpuas aty psl sistem perkhidmatan bas d'psis... ad wt aduan at aduan rakyat online punye..(waaa...canggih la knon 2..ahahaha..dan lg nk bergurau ak ni.)

sila click link 2 klw nk bace aduan n komen2 pelajr2 psis yg sgt emotional..(n wt aku pning la..bace nye..bnyk kot... huhu..saba je la...) tp kdg aku pon harp pihak Tv3 bole wt dokumentari berkenaan mslh nie.. =D 

bab nye..mule2 dnga psl mnde ni..aku xpuas aty jgk..p xpela..m'mndgkn aku pon guna kn perkhidmtn ni..cume yg wt kn menyokong dak2 yg xpuas aty ni..psl ap lak result aku kne thn ni..

pdhl da byr abs da...mule lah nk emo ni an...urmmm...aku pling xsukesistem pentdbirn psis...nmpk sgt la kekurangan nye dari segi pengurusannye 2...wet bas 2 aku xheran la..aku nk result aku~ da xbole nk tggu ag da ni...uurmmmm....wisau tw x~ adushhh...suke2 aty je nk cuti2...nk cuti, cuti la..owg xlrg...p siapkn la dlu kje 2...aishhh...

urmmm...da3...jom tenangkn jiwa lyn lagu ni...some0ne give me dis song just now...n i'm in love wif it..(i mean dis song la) ^_^ layan~




No comments: