Sunday 8 May 2011

xPaSsaL2 JeWr

huh...!! xpasal2 je...aku ngs bab tension tggu bas lmbt/lembab smpai at bas tent yg aku tggu 2..uishhh...mne x nye..cemuih tw x..tggu lame2 at c2.... (ahaha..tw ke cemuih 2 ap..?? cemuih 2...jemu la...tekanan btl td..mlu x mlu..yg pntg aku 10syen gile tggu..da la kaki aku ni skit...nk dduk pon pyh...sua ni terbertuh luke..sakit tau. =<  terbertuh 2 lak..tw ke ap..?? tersentuh la..terusik...cam 2 la..lebih kurang..urmmm...xpsl2 je...)

smpai2 je at umah...mang katil yg aku cari....nk berborak..bercerite ngn mak aku pon da xde mo0d ag da.. xpsal2 je an...letih gile la...yela...xpsl2 kne tercongok at dlm blik ceramah 2 cm owg bangang..(urmm..?? pelik ke..?? ok..bilik ceramh la..dga taklimat KPP..mklumlah..dak bwu nk jink2 ngn dunie lesen..2 yg xpsl2 dpt luke dikaki ku ni..urmm...aku tgok tpk sbnr xsush pon...apesal bpk aku kesh sgt ni...y dy soh wt 2 ag sush dr sebenar tw..xpsl2 luke higgap dikakiku ini..uhuhuhu.. =< ) 

xpasl2 jgk...myl0vely love kne dnga aku bebel2 sakit3..every singgle hour..uhuhu..n xpsl2 la dy kne wisau kn aku..tiap kali dnga aku ckp cm 2..urmmm..nk wt cmne..?? time je la..ye la..xpsl2 lebam n luke at kaki aku ni mkin terok...mungkin...psl semlm aku xdemah btl2 luke at lutut ni ngn air pns..abis 2..mak aku pon buknnye nk tlg wt kn..owg nk mnje ket pon xbole..urmmm.... (alaaa....pdhl mak aku ngilu la 2..lemah lutut tgok luke...aku tw je..bab aku pon cm 2...2 psl la....xpsl2 aku dmam jgk la semalam...lepas jatuh moto 2..uhuu..)

pdn mke aku..uhuhu..xpsl2 je... =/ 


2 comments:

Mr.Art said...

komen perenggan 1:nape x suruh ayh hntarkan???ahah
ok cemuih tu jemu ea ok da fhm huhu(dpt gak vocub baru ari nihXD

komen perenggan 2:untunglar dpt blajar lesen=-=
komen perenggan 3:no comment=X=

EiZaRaZiErYa said...

ahahahha...funny nye..
alaa....ayah soh g sndri la..berdikari..
beli mee..beli kari..
balek umah..mkn nasi..
xdak duit... gigit jari.. :P
xuntg mne la...letih la..kne bace bku ni..
nerves lak nk amek test komp. :/
ni sume ayh yg soh..bukn owg yg nak.. >_<