Tuesday 17 May 2011

xtahulah =.=''

ya Allah...tolong la..nape ngn aku ni.....urmm aku xtw nk luah at sape ag.. blog ni je la tmpt aku lepaskn sume yg terbuku d'aty ni..(yela..bab dy akn diam je...xkn ckp pape wlw ap pon yg aku ckp at dy..haiii....mang la an..klw dy ckp.lari xckup tnh aku..)

urmmm..ap mnde nye...?? mnde nye..xde mnde nye..ahaha..xlah..sbnrnye...aku mcm...beperang dgn perasaan aku...nth knp lah..td..tibe2 aku tingin nk stalker fb ex aku 2..wlwpon aku tw dy private kn sume utk bukn kwn dy...urmmm..p td aku bole tgok gmba2 yg owg tag at dy..jadi la dr xde....well..memang ktorg kwn..wlwpon ktorg kwn..p at fb..aku xkwn ngn dy...(xadd la 2 mksdnye..adushh..) gurl dy cembru agknye..
n myl0ve pon tn2 akn cmburu..yela..memndgknmsing2 sbnrnye msih mnyimpn rsa yg xpnh pdm 2...aahhh..tlgla...klw bole aku nk buang sume 2...bab aku sgt tersekse ngn perasaan 2...aku menags tgok gmba2 dy...gmba aku n dy yg stu2 nye yg ad..

lagi2 bile aku tgok gmba dy ngn gurl dy..my chest feels so tight..that i can't cry...i can't let it go...but..then, slowly tears are coming along wif d pain..yes..!! i am jelous.. dlu..mse aku gn dy..xde mcm2 tu pon (b'gmba sakan mcm dlm gmba2 dy ngn gurl dy..g lepak2..mkn2 mcm dy ng gurl 2 skg ni....xde...dlu xde 2 sume.. ='''[ i keep thinking how lucky she is...) even skg pon..klw nk bndingkn...i guess dy untung...gurl dy t'utmenye..bab dpt miliki aty dy..tp sebaliknye pulak dgn dy..dy cembrukn aku ngn myl0ve..(that's wat he told me) arghh..dunie...mcm 2 lah..

knpelah sume ni jadi at aku...i mean..yela..nape aku kne ase cmni...d'sblik aku ase bhgie ngn myl0ve..aku rsekn ksedihn bab kn perkare lampau..it's just..i'm so miserable when hear his voice n seeing his picture..but i'm also feel miserable when i din't hear his voice n seeing his picture..what does that means..?? u know...i hate when i feels that way...i'm going crazy wif my own feeling.. 

tuhan...tolonglah hambamu ini...aku kasihkn pershbtn kami...namun aku xingin kn perasaan yg begini..perasaan yg sgt menyiksa kn...aku xthu ap lagi harus ku lakukn..bantulah aku...benmknlah kasih e2 sedlm2 jauh nye dilubuk atyku..agar aku mampu berdepn ngn dunia nyata...agar aku mampu menerima takdirmu..... n syngi insan yg menyayangiku smnjk aku dlm kedukaan 1 ketika dlu...sesungguhnya hanya padamu lah tempat aku bergantung kasih n menghrp pertlgn.. amin~


No comments: