Friday 20 May 2011

p'+ve


^_^ :   Kalau ade mslh..jgn sush2…Allah always by ur side…doa la bnyk2..klw kite keep pk kkn mnde2 tu..setn akn dekt ngn ite..n hasut mcm2 serabutkn lgi pale otk ite ni..

urmm..2 pesan dr lect aku.bile aku ckp psl result yg xsudh2 d'thn 2...urmm.. nth ap la snok sgt thn result owg pon xtwlah HeP ni....(lect aku ate mybe mslh teknikl..)aissshhhh...wlwpon aku tw sume mnde2 tu...(pe yg lect aku ckp 2 la) wlwpon aku nk be positive...p susah..~ aku xboleh...(mesty setan nye kje nie..kuang ajo.~) ...aku benci lah ase cmni... urmmm...p klw aku tros cmni.. adkh b'erti aku xtime tkdir yg tlh d'tntukn..?? (spt ate lect aku 2..)

ya Allah..mne hilang nye k'Imanan ku..~ bantulah aku ya Allah~dugaan spt apkh ini....beriknlah aku kekuatan ya Allah...jgnlah kau duga aku ngn dugaan yg berat~ yg xtertanggung oleh ku ya alllah..~ permudahknlah urusan hidupku ya Allah..jauhknlah aku dari sikap yg xd'senangi owg..dari sikap yg mazmumah ya Allah..~perihala lah aty n akl fikirn ku agr tros berada d'jlnmu ya Allah.. jln yg d'redhai mu..~ sesengguh nya sesua2 e2 terjadi spt yg d'khndk kn engkau ya Allah..

ya iLlahi~ kurniakn lah hmbamu ini kecerdasan akl..agr mampu menyelesaikn mslh dgn mtg n waras.. agar mampu utk menilai antra yg benr dan yg batil~  ya RahMan..~ beriknlah kesihtn yg baek kpd k'dua ibu bpa hmba..agr mreka berpeluang utk tros beribdh kpd mu ya Allah~ agr aku berkesmptn membhgiakn mreka dgn kejayaan ku ya Allah.. e2..bntulah hmba mu ini...permudahkn lah perjlnan hmba dlm usha menuntut ilmu Ya Allah...~ sesungguhnya engkau yg mha mengetahui setiap ap yg terjadi...makbulkn lah permintaan hmbamu ini ya Allah..amin3~

|
|
               |     [result]
|
|
v

feels much better ~ like this

maaf kpd insn yg berkenaan...btl2 nga serabut ni..urmmmmm.. suppose 2 aku nk share smthg yg berpaedah..p kowg g SINI je la..menarik tw~  ha..? psl ap..? alaa psl rmbut...bab aku skg da mkin prihatin ket ngan rmbut aku..dlu wt pndai xpndai je..huhuhu...at sne de bnyk mnde menarik..klw kowg rajin blogwalking at sne la.. ^_^ sekian dlu..

p/s : hrp entry berikutnye dpt la tulis smthg yg m'gmberikn..~


No comments: