Wednesday, 23 May 2012

al-Kesahnya DeMam


olla~ ehem..lambat pulak zie hupdate arini kan..?? apakan daya..kepenatan yang melanda menghalang jari jemari untuk menari2 diatas keyboard..ehehe..dan disebabkan kepenatan yang melampau itulah zie mule rase nak demam...alahaiiii...lately nie la kan...zie mudah sangat kena demam...tapi kalau demam pon xlame lah...2,3 ari je pastu baek lah...tapi kalau dah lame....baru demam tiba2..memang demam teruk la..terbaring je tak boleh bangon.. 

kalau zie kena panas seharian ..contohnya keluar jalan2 aje..tapi kena panas..balek tu dah mula lah rasa nak demam..kalau kena ujan tu jangan kate lah...malam sikit..pening la kepala tu..yang hairannya...kalau penat sangat....contoh macam hari tu..tak tido 2 hari kan..ya Allah...sakit2nya badan nie...lemah je rase...korang nak taw camne rasenye..try la tengok tak tido 2 hari..wat kerja depan laptop...taw la macam mane seksanya nanti..yang  kawan zie elok2 muke die comey pon boleh jadi nampak macam muke makcik..maasam je kat kelas..sampai budak laki kat kelas pelik n tegor kenape dengan die sebab kitorang yang tak tido pon takde la nampak letih sangat macam die..huhu...tapi....balek rumah.....semua terbongkang..tengah malam baru pergi makan..huhu.. =.='' 

so..kalau zie dah kena demam kus2 nie..seksa jugak la..dah name demam an..tapi zie jenis tak suke nak makan ubat..tahan aje lah..korang mudah kena demam macam zie x?? korang makan ape ye..zie pon nak sihat n kuat..ehehe..adios~ 


4 comments:

Ezy Chiaki said...

kalo saye kene pnas + ujan kompem dmam.. haha

EiZaRaZiErYa said...

huhu...senang aje nak demam an...tapi nak baek nye susah..huhu..

armouris said...

terjumpa info ni, pasal demam…. sharing is caring :) - Cara Redakan Panas Demam Dengan Mudah

EiZaRaZiErYa said...

ehehe..thanks..btw, zie dah mkin ok..memang selalu cmnie..huhu.. =.=''