Saturday, 19 May 2012

diAry~


olla~ hehe...ok kali nie cerita pasal zie dan diary..

tahun 2008-2009_zie tulis diary dalam buku sekolah je..
tahun 2010_zie tulis diary dalam notebo0k yang cute sikit..

         # in between this 2 years [2010-2011] zie ade gak tulis diary dalam word...but just a few la..

tahun 2011_zie tulis diary maya--> BLOGging...
tahun 2012_zie tulis diary dalam notes kecil n simpan dalam botol..

ermm..tapi..tahun2 sebelum tu pon zie ade jugak tulis diary tapi tak ingat sejak bile..n xaktif sgt..tahun 2008 tu memang zie aktif gilerr..sampailah sekarang..cume mediumnye saje yang berbeza2.. ^_^ tapi bagi zie kan...paling best tulis diary atas kertas jugak..nak tengok semula bile2 mase pon boleh..plus..kekreativitian kite tak terbatas..n it's kind a cute u know... nie la dy antara diary2 yang zie maksudkan tu..tadaaaaa..



huhu...korang ade diary..?? korang punye macam mane..?? 
adios~


3 comments:

Fatin Nabilah A.Karim said...

dulu pernah jugak ade diari, tpi ftin tlis diari msti psl bnde nk mrh2 je..he3..ble ingt blik, xbgus btul..

EiZaRaZiErYa said...

huhu..yeke..tuka la konsep penulisan diary tu..tulis memori indah2 je..jadi bile bace balek..tersenyum2 aje.. :)

Syarifah Nornazrah Al Yahya said...

Heheh, pnh de diary dulu2..suka sngt dok update dlu. naz pn de wat entry psl ni..jom nengok ^_^

Pasal Diaryku.. : Diary