Friday, 2 December 2011

abah : agak2 boleh dak...??


d'suatu petang yang dingin...kelihatan seorang ayah dan anak sedang duduk berbual2...

tipunye...cakap duduk..tapi gamba baring..huhu...rembat kat go0gle je.. =P

abah : diah...tu nanti..result periksa keluaq bila..??
zie : hurmmm...entah....dengaq nya 12hb...
abah : agak2 boleh dak?
zie : ha.. =.=''
abah : agak2 boleh lulus dak..??
zie : errr....insyaAllah abah...

ehemmm...tibe2 abah tanye pasal result..boleh lulus ke tak..hadoiii....huhuhu...serram niihhhh... zie risau taw tak..ade satu subjek nie...memang killer giller la rasenye...sebab lecturer subject tu selalu pergi kursus...kit0rang agak terumbang ambing la d'buatnye..zie harap sangat zie lulus cemerlang semester nie...bukan ape...abah zie tu berharap giler kot..zie pernah cerita kat entry INI ..  and last but not least...zie harap korang doakan lah jugak supaya zie lulus sume subject semester nie...and xsalah kan kalau zie ade simpan hasrat nak AKJ semester nie...mudah2an tercapai la angan2 tu..aminnn~


p/s : diah tu name panggilan zie...abah dengan makcik sebelah rumah je yang panggil macam tu.. =]
and..tolong doakan jugak zie lulus test jPj nanti..test motor..sebab hari tu kan xsempat buat dah kene masok poli balek =.=''


2 comments: