Wednesday, 6 July 2011

aKu sEbaTanG peN





nama glemer aku fiena~ name dalam IC, pena..mate aku bulat2...ye..akulah pena bermate bulat.. aku sangat popular dalam kalangan pelajar perempuan..terutama mereka yang tulisannya bulat2 macam mate aku jugak..ahahaahahaha.. mereka sukakan fiena sebab fiena dapat menghasilkan bunga2 huruf yang bulat2 dan c0mel2 sebaek saje fina mula ditari2kan d'atas kertas.. ya..kertas saja lah sahabat baek fiena selama nie..

fiena sentiasa menjadi perhatian ramai..asal ada saja apa2 tugasan, pasti fiena dulu yang d'tangan.. bahgia sangat perasaan tu..dibelai dan d'manja tangan2 sang penulis.. terutama pabila menjelang musim peperiksaan..fiena lah yang paling popular..layak dapat award bintang paling p0pular dah tu..ahahahahaha.. namun, bahgia fiena xlama..habis dakwat fiena d'buang..jasa fiena sikit tak d'kenang..hancur luluh hati fiena d'buatnya..tapi apa kan daya..semua itu kini tinggal kenang2an je..


p/s : teringat zaman sek0lah dulu~ muahahaa..sebab semalam pegi amek sijil sPm..huhu..ini hanya rekaan semate2 oleh 0tak yang tengah giler ok..kuang3.. kalau lah pen kite cakap macam nie..huhuhu..cedih x..?? kuang3.. bile entry dah pendek..criter macam xmenarik..



6 comments:

kiera'sakura said...

masa zaman sekolah dlu, kalau batang pen tue mcm menarik, mesti simpan.. hihihi

ArulchelseA said...

kalau pen leh ckp dia yg suh manusia menulis guna pensel..kih kih kih kih

Engku Sofea said...

kreatif nye... : )

cik sakura said...

masa kecik2 suka kumpul pen yang ada bau wangi tu..yg pink pun simpan..hehe

kotak bulat said...

dlu kb tak buat 'aku sebatang pen"
kb selalu buat 'aku sebuah cerek air" hahahahha

EiZaRaZiErYa said...

yeke kiera sakura?? zie xdenye..dah habes..buang je..ehehe.

pakcik~ apesal pulak..?? pensil senang patah lah..huhu..

tq engku s0fea..

ahaha..cik sakura..zie p0n suke..tapi xdelah simpan..ehehehe..

kB~ teringin nak bace citer cerek air kB tu..ahahaha.. ^_^