Wednesday 6 July 2011

kAki & taNgan






kaki : woii tangan~ meh lah sini jap~ 
tangan : ahhh..nak buat ape..??kaw ni macam2 lah..

kaki : alaaa... t0long urut aku ni ha..aku penat lah...jauh aku pergi hari nie~
tangan : erkk..xmau lah aku..kau busuk~ pakai "baju" (stokin) dah bape hari tak basuh..err..pengot0r..

kaki : alaaah..aku pakai "baju" kotor sebab ape.??kau tu yang malas.bukannye nak ambek t0long basuh..grr..
tangan : eh..aku pulak dah..?? 

kaki : yelahh..ermm..cepat lah urut aku..letih kot...aku bawak manusia nie pergi mane je hati dan fikiran arah kan..hari nie..
tangan : elleh~ kaw ingat kaw sorang?? aku nie p0n same lah...d'gantungnye macam2 kat badan aku ni.grrr..

kaki : ermm..kadang aku bengang lah ngan manusia nie taw..ade ke pat0t.. aku b'khidmat kat die..die xbelai2 p0n...tapi kaw teng0k lah muke 2~ mane pernah buat kerja ape2 p0n.. yang berat2? lagila xde..taw2 hari2 kena belai.. panas hati aku teng0knya.. aku nie sikit p0n die xpandang..grrr...
tangan : errkkk..kau cakap el0k sikit..terasa k0t..aku nye keje lah yang membelai2 tu..

kaki : o0psss..sorry2..ok~ aku xsalahkan kaw p0n.. haii...cubelah sesekali die buat penghargaan kat aku nie..barulah aku cergas dan ceria gembira nya berlari2 sana sini..ahahaha
tangan : alahaiii..no komen lah dear..

*ahaks~ cube k0rang bayangkanlah kalau kaki dan tangan cakap2 camnie malam2 time kite tengah tid0~ ahahaaha.. s0~ zie nak cakap~ belai2 lah sikit kaki k0rang tu~ tangan memang k0rang dah belai dah kan..?? time sapu2 losyen and wats0ever tu..tapi kaki..?? jarang kan..?? s0~ ni before tid0~ sapu2 lah jugak dengan losyen tu..urut2 sikit..lagi2 time dah jalan jauh2 tu~ urut2 lah kaki tu dulu baru tid0~ kalau tak nanti~ die berdial0g camnie lah...ahahahhaa.. ^_^

p/s : maaf bagi yang xpaham entry sebelum nie~sebenarnya..... erkkk.. laen kali lah citer..kuang3.. =.=''



No comments: