Tuesday, 7 June 2011

AkHiRnYa~ dApaT JuGaK


lepas penat berblogjogging~ aku lyn fb jap...komen2 ngn mybestie...tingat nk jenguk blog ni... bwu je pg td aku wat etry menyatakn harapan hati nk ade 50 follower sblm aku  mendftr semester 3 at pSis t... skg aku da dpt dah...ni buktinye~

|
|
|
|
|
v
jeng...jeng...jeng.....


numo kamshamida~ 2 all my follower~ syg kowg ketat2...ahaks... klw cm 2....nk 100 follower sblm msok smule k'pSis 7hb 7 nt..bole x..?? ahahah...da bg betis nk peha~ adeh~ xkesahla....yg pntg~ aku hrp tmbh2 lah follower at blog ni~  psl kowang sume lah yg bakar smgt aku utk tros berblogging or blogjogging~  akhir kata  senyum smpai tinge gmbire smpai luse~ wink3 >_<



7 comments:

Srikandi Cinta said...

Waahh.. tahniah dah ramai follower.. tak pe, usaha itu tangga kejayaan.. BTW, thanks singgah blog kte ye, follow sini juge.. hapy blogging !

EiZaRaZiErYa said...

arigato' Srikandi Cinta ~
harpnye xjemu lah dtg cni~
wink3 >_<

Cik Jari Tembam said...

hehe saya yang ke 55 :D

EiZaRaZiErYa said...

tq Cik Jari Tembam ~
num yg cntik~ wink >_<

misscha said...

ok done follow :) keep in touch

amirul.fareast512 said...

huyoo .. congrats sbb dpt capai taget :) buat mase ni .. huhu .. nway , reyn da folo zie lame eh .. keke :)

EiZaRaZiErYa said...

ahahah..tq2 reyn~ cyg kamu~ cyg sume~ wink3 >_<