Wednesday, 22 June 2011

LaLALaLA~~~



pada suatu hari aku~ keluar rumah untuk bergaya
pakai minyak wangi sebotol~ bau wangi seluruh kampung
jalan lenggang lenggok tunjuk body aku~ yang lawa~yang lawa
pakai seluar ketat~ baju lengan pendek~
aduh seksi nya diriku~


sampai nya aku disebuah taman~duduk diatas bangku bambu~
tangan diletak didaguku~ menunjukkan wajah yang ayu~ 
dengan selambanye aku tunjuk gaya~menggoda~ menggoda

sume orang usha~ aku jadi bangga~ ahahahahahaha..

tiba-tiba~ dia datang~ bawa bunga tahi ayam..
mengajak ku naek motornya~ yang di jumpa tepi telaga~
malu-malu~ aku naek juga~
lalalalala lalalalala lalalalala lalalalala 
lalalalala lalalalala lalalalala lalalalala 


jalan2 keliling kampung~ banyak mata2 memandang~ 
moto dipandu lajuu2..langsung xdipeduli kan orang~ 

Sampai di satu selekoh~ada papan tanda tengk0rak..
die p0n hilang kawalan~ 
aku jatuh tergolek~masok dalam longkang~ 
habislah koyak bajuku~ 

orang kampung datang nak bantu~tapi diorang ketawekan dulu~ ah malu sungguh diriku~

lalalalala lalalalala lalalalala lalalalala 
lalalalala lalalalala lalalalala lalalalala 

mulai dari itu~ Aku p0n berjanji akan belajar sungguh2~ dan xnak seksi seksha lagi~~~


p/s : xdak keje~ nyanyi3 jelah.... motif ?? xdak motif~ kuag3...

-updated-


16 comments:

NasZ said...

lepas tu? lepas tu? lepas tu?

hehe..

MOHD NASER.com

Andrik McVean said...

then what happened? lol

EiZaRaZiErYa said...

ahahah...nantilah~ t0 be continued~ wink3 >_<

Muhamad Dinie said...

hahahahahaha..XD

cik gege said...

sangkut lak cite dia....=)

EiZaRaZiErYa said...

ahahaha...terlupe pulak next line ape~ ahaha...
tapi kesahnye~ nanti~ dowang accident~ jatuh longkang~ ahahaha wink3 >_<

kotak bulat said...

hahha...pendek je? mne sambungannya??? cepat2.. :P

EiZaRaZiErYa said...

=,=''

meisnani said...

hehe beslah... what happened next?

EiZaRaZiErYa said...

~updated~ ---> menjawab persoalan korang ^_^

kotak bulat said...

hahha.. tu dia... da kuar smbunggan nye.. hahah..
terkoyak baju..mesti lg seksi..

EiZaRaZiErYa said...

ahahaha~ tw xpe~ dah tu orang pon gelakkn dy~ ehehe..nie rekaan semate2 ok~ xdak kaitan dgn sape2~ huhu

Farid Ahmad™ said...

hahaha apa yg namapk tu smpai kna gelak :">

EiZaRaZiErYa said...

ahaha...xtau lah farid ahmad~ sebab jatuh longkang~ habis basah busuk~ muke calar3 kot~ ehehe.. wink3 >_<

Farid Ahmad™ said...

haha jgn bg freeshow sudah ehehe :))

EiZaRaZiErYa said...

ahahha..lalala..~ wink3 >_<