Monday 6 June 2011

aRy yG xCeRie


 permulaan aryni~ xbpe baeklah...memang xcerie asenye...mo0d aku mndung~ wlwpon skg ni da panas.. ok lah..ap sebab aku xsuke aryni..??

1 - bgon2 pg...aku nk mndi~sebab nk pg blaja kete ag.. tp sejuk ya rabbi~ menggigil2... smpaikn aku ciap2 nk pg nek bas pon kne pkai sweater...effectnye..skg ni...aku ase cm pluh2 je.. sebab ary da pns~ haishhh~

2 -mase aku nga tggu bas~ ya Allah...lmbt pulak bas smpai....2 xpelah...yg aku hangennye~ myl0ve bole xsedar aku call dy bnyk2 kali..dgn kesihtn yg xbpe baek ni.. mang emo gegiler la aku ni an...tnpe aku sedar air mte menitik2 jtuh d'pp...aku pon xtwlah.. aku hrp sgt dpt tgok mke dy time 2..d more aku try xb'hrp..d m0re it's hurt my heart lorh~ =(

3 - uncle aja aku side parking n sewaktu dgnnye~ tp dy mrh2 aku~ hey~ berani dy eh...huhu abeh 2...aku xnmpklah..tyr depn kete 2..da msok garisan ke blom~ and aku still confius ag..stereng kete 2..mse 2..arah mne~ lurus ke bengkok ke tyr~ aku xtw.. ape la slhnye klw dy bgtw dr A-Z?

4 - aku jadi driver xbertauliah uncle~ adeh..ok..dy nk aja aku an..kasi aku berani bwk at jln besa~ mslh problemnye an..aku da loteh la...aku ckp..aku xnk drive blek kedai dy...dy soh aku bwk jgk~ klw bole...ku sepak2 dy time 2..huhu.. xckup 2...dy soh aku drive kesane kemari~ setelkn urusan dy.. adeh~ xpsl2 aku terlepas bas...ni aku nga ,merempat at Cc lah ni.. nk soh abh aku amek..abah aku at lua~ nk amek aku pon xbole..mne ade helmet~ nseb lah...urmm.. =(


konklusinye~ xcerie langsung aryni~ ngs2 je....owg pndg2 aku bab mate bergenang n asyik lap2 mate...eh..ade aku kesah..

hati tgh cdih..xpk ap dah~ huhu..


No comments: